Reklamační řád
POSTUP PŘI ŘEŠENÍ REKLAMACE SE SPOLEČNOSTÍ DÍLYEXPERT s.r.o.
Před odesláním firmě Dílyexpert s.r.o. všechny REKLAMACE ohlašujte na mail:
info@dilyexpert.cz a nebo telefonicky na telefonu: +420 702 194 324
V případě, že zákazník chce reklamovat vady v dodávce zboží (poškození, špatný počet dodaných kusů apod.) je toto povinen učinit ihned po přebrání zboží od dopravce bezodkladně (nejpozději následující pracovní den po objednání, tj. v den obdržení zásilky).Na pozdější reklamace již nebude brán zřetel, a má se za to, že dodávka zboží proběhla v pořádku.
V případě, že v době předávky zboží od spediční firmy je poškozen vnější obal a je tedy zřejmé, že došlo k poškození zásilky, je povinen zákazník se zástupcem spediční firmy o tomto učinit zápis.
V případě, že se jedná o karosářský díl zasílaný spediční firmou je nutno tento díl přebrat již za přítomnosti zástupce zasílatelké firmy. V případě poškození je nutné o tomto učinit záznam s řidičem přepravní společnosti, která zboží dopravila.
Zboží bude do reklamačního řízení přijato pouze spolu se řádně vyplněným REKLAMAČNÍM PROTOKOLEM, který je ke stažení v sekci Reklamační Protokol.
Reklamace bude vyřízená v přiměřené lhůtě, která vzhledem k povaze vady zboží a za účelem provedení potřebných kontrol, opravy či k následnému zaslání zboží k posouzení vady výrobci, může přesáhnout 30 dnů, s čímž kupující výslovně souhlasí a na reklamačním protokolu potvrdí svým podpisem.
Dílyexpert s.r.o. učiní veškeré kroky, aby tato doba byla zkrácena na co nejkratší možnou míru.
V případě uznání reklamace je nárokem kupujícího nahrazení vadného výrobku novým kusem, popř. odstoupení od smlouvy s následným vystavením odečtu, vystavením zvláštního opravného daňového dokladu k původnímu nákupnímu dokladu.
Vícenáklady na montáž a demontáž, odtah vozidla, popř. jiné škody a ušlý zisk nejsou uznávány.
ZBOŽÍ JE MOŽNO REKLAMOVAT POUZE S KOPIÍ NÁKUPNÍHO DOKLADU, který prokáže nákup tohoto zboží u firmy Dílyexpert s.r.o.
V PŘÍPADĚ NEUZNANÉ REKLAMACE SI FIRMA Dílyexpert s.r.o. VYHRAZUJE PRÁVO POŽADOVAT PO KUPUJÍCÍM NÁHRADU NÁKLADŮ VZNIKLÝCH V SOUVISLOSTI S TOUTO REKLAMACÍ.